هیات شهدای گمنام

آخرین نظرات
۲۸ارديبهشت


شهید محسن احمد زاده

نانوایی محل بسته بود و برای خرید نان باید مسافت زیادی را طی می کردیم. به محسن که تازه از راه رسیده بود، گفتم« مادر جان! نانوایی بسته بود؛ می ری یه جای دیگه چند تا نون بگیری؟»

گفت« بله، چرا که نه؟» بعد موتورش را گذاشت داخل حیاط و کیسه را از من گرفت.

پرسیدم :« چرا با موتور نمی ری؟» گفت:« پیاده می رم. موتور مال خودم نیست؛ بیت الماله».

 

«کتاب فرهنگنامه شهدای سمنان، ج1، ص172»

پنج کس اند که من و هر پیامبر مستجاب الدعوه ای، آنان را لعنت کرده است؛آن کس که در کتاب خدا، آیه ای را زیاد گرداند و کسی که سنت و روش های مرا رها کند و کسی قضا و قدر خدا را تکذیب کند و کسی که حرمت عترت مرا که خدا واجب فرموده نکه ندارد، و کسی که اموال عمومی را به خود منحصر سازد و(تصرف در) آن را (به نفع خود) حلال شمارد.

الکافی، ج2، ص 293 

 

نظرات  (۱)

سلام. بسیار عالی. مواضع انقلابی و هوشمندانه عارف ربانی حضرت استاد آیت‌الله محدث جرجانی حفظه الله تعالی در مورد برخی روحانی نماهای ضد انقلاب و حقوق بگیر بیگانگان از قبیل مجتبی شیرازی، حسن الله یاری، یاسر حبیب و محمد هدایتی و امثال ذلک که بخشی از این بی ادبی‌ها در فیلم «عمامه‌های انگلیسی 1»جمع آوری شده است در کلاس اخلاق جلسه ثقلین مورخ 27/2/1393 در سایت مفاتیح.

پاسخ:

سلام حاج آقای آزاد

بسیار عالی، از دوستان گرامی خواهش می کنم که این فایل رو دریافت کنند و انتشار دهند.

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی